вторник, 5 февраля 2013 г.

Модуль 11.Рефлексія

В цьому модулі  переглянули Портфоліо. Провели оцінювання тренінгу за основним курсом Інтел:"Навчання для майбутнього".

Модуль 10.Рефлексія

В цьому модулі обговорили питання,як можна використовувать різні техніки постановки запитань.Створили   план впровадження теми.

Модуль 9.Рефлексія

Вцьому модулі обговорили створенні приклади учнівських робит та засоби їх оцінювання такожговорили про те як допомогти учням стати самоспрямованними в навчанні.

Модуль 8.Рефлексія

Під час роботи з 8 модулем я розглянула також два питання:
• Яким чином створення системи оцінювання допоможе мені покращити навчальний процес?
• Як залучення учнів до процесу оцінювання змінює їх ставлення до навчання та допоможе досягненню поставлених навчальних цілей?
Цей модуль допоміг мені обдумати, що означає «оцінювання, зосереджене на потребах учнів».

Модуль 7.Рефлексія

Під час роботи з 7 модулем я розглянула таких два питання:
• Як створення прикладу учнівської роботи допоможе мені уточнити очікування від вивчення теми та покращити методику навчання?
• Як я можу забезпечити досягнення учнями навчальних цілей при створенні ними комп’ютерних робіт до учнівського проекту?
Також я познайомилася з основними ідеями цього модуля.

Модуль 6.Рефлексія

ей модуль допоміг мені поміркувати про те, які зміни може внести використання сервісів Веб 2.0 щодо спілкування та співпраці у навчання моїх учнів, а саме:
  • Електронна пошта, чати, миттєві повідомлення, передавання голосу через Інтернет дозволяють учням спілкуватися з партнерами з різних країн світу через Інтернет
  •  Блоґи, вікі та онлайн-документи для спільного редагування дозволяють учням співпрацювати в проектах завдяки тому, що учні діляться своїми роботами та коментують роботи інших в режимі онлайн.
Також під час цього модуля мною були розглянуті такі питання:
• Як можна ефективно використовувати комунікації та співробітництво для покращення процесу навчання учнів та оцінювання?
• Як навчити учнів безпечній роботі в Інтернеті?
• Як використовувати сервіси Інтернету для спілкування та співробітництва, щоб покращити своє викладання та навчання учнів?

Модуль 5.Рефлексія

Під час цього модуля я ознайомилася зі спільною роботою з електронними документами, з використанням веб-документа для спільного редагування при роботі над Основними запитаннями теми. Сподобалась педрада і оцінювання організаційної діаграми. Мені потрібно ще доопрацювати презентацію про метод проектів.